Slim samenwerken
Samenwerken is samen steeds beter worden...
Expertise
Steeds meer bedrijven wil niet langer meer uitvoerig tenderen, maar langdurige samenwerkingen aangaan met strategische leveranciers. Strategisch partnership met leveranciers leidt tot kostenverlaging, innovatie en specialistische toegevoegde waarde.
Tenderen en kosten drukken heeft steeds minder effect doordat de inflatie de prijs steeds meer omhoog stuwt.
Uiteindelijk willen we meer doen met minder; In diverse sectoren hebben we tegenwoordig meerdere uitdagingen: budgetten worden gekort en goed personeel is minder beschikbaar in de markt.
We worden gedwongen om innovatiever te worden en processen efficiënter te maken. Steeds meer digitale oplossingen met strategische partners zijn daarbij sleutel tot succes. Samenwerken betekent elkaar beter begrijpen en vertrouwen. Een strategisch partner is oprecht geïnteresseerd in de organisatie van de klant. Samenwerkingspartners onderkennen in de samenwerking dat voordeel verder gaat dan alleen financieel gewin. Er moet geïnvesteerd worden in kennis en kunde van organisaties.
Innovatie is geen kunstje maar een manier van leven.
Praktijkvoorbeeld
In een bestaande scope definitie is door een "out of the box" benadering ca. 16% uitgaven reductie behaald. Bovendien zijn aanvullende digitale diensten mogelijk die de processen van de het klantproces efficiënter ondersteunen. De processen kunnen ruim 8% efficiënter worden uitgevoerd.
Per saldo realiseert de klant 24% lagere kosten met veel meer toegevoegde waarde in de processen. Hierdoor kan budget beter besteed worden aan het primaire proces en worden beschikbare uren beter benut.